Webbinarium: Familjer och mänskliga rättigheter

registration1.jpg
2020 by Intellectual Reserve, Inc. All rights reserved.

Jesu Kristi Kyrka av Sista Dagars Heligas EU-kontor bjuder in till ett webbinarium som handlar om familjer och mänskliga rättigheter, den 27 oktober klockan 15:30 centraleuropeisk tid.

Webbinariet fokuserar på hur förstärkta familjer uppmuntrar till respekt och främjande av mänskliga rättigheter. Deltagarna kommer också att tala om mänskliga rättigheter som är väsentliga för familjen, och vad regeringar kan göra för att skydda dessa rättigheter.

Webbinariet tar ca 45 minuter och kommer att ske på engelska. Översättning finns till spanska, franska och ryska.

Mer information och anmälan

Välkommen!

Familieslogo.png
2020 by Intellectual Reserve, Inc. All rights reserved.