Pressmeddelanden

Äldste Christofferson träffar Óbudas borgmästare i Budapest

Ansvar för och äganderätt till heliga platser och historiska dokument överförs till Jesu Kristi kyrka

Ett gemensamt uttalande av Community of Christ och Jesu Kristi Kyrka av Sista Dagars Heliga släpptes tisdagen den 5 mars 2024. Ett tillägg med vanliga frågor har släppts på engelska.

Kyrkans ledare uppmanar medlemmarna att ingå förbund och att fördjupa sin relation med Jesus Kristus

Sista dagars heliga i Europa förbereder sig för generalkonferensen

Påskbudskap från första presidentskapet

Svenska syskon ska sjunga med The Tabernacle Choir!

Systrarna Maria Bautista Hagman och Ninni Alatalo Bautista kommer att sjunga tillsammans med The Tabernacle Choir nu i april vid generalkonferensen för Jesu Kristi Kyrka av Sista Dagars Heliga. De här systrarna, som är nummer tre och fyra av barnen i familjen Bautista i Sverige, valdes ut tillsammans med två andra från området...

Äldste Christofferson avslutar sin resa i Europa, uppmanar till fokus på Jesus Kristus

Världsomfattande andakt för Hjälpföreningen

Vänner emellan: Att följa Jesus