Särskild inbjudan till tisdagen den 16 januari

Medlemmar i Jesu Kristi Kyrka av Sista Dagars Heliga i hela världen inbjuds att se ett direktsänt budskap från president Russell M. Nelson tisdagen den 16 januari 2018 kl. 17:00. Budskapet sänds via alla kyrkans kanaler för utsändningar, internet och sociala medier på 29 språk. President Nelsons budskap åtföljs av en presskonferens kl. 18:00.

Utsändningsinformation

Budskapet direktsänds via LDS.org och kyrkans satellitsystem cebuano, danska, engelska, finska, franska, holländska, indonesiska, italienska, japanska, kinesiska - kantonesiska och mandarin, koreanska, mongoliska, norska, portugisiska, ryska, samoanska, spanska, svenska, tagalog, tahitiska, thai, tjeckiska, tonganska, tyska, ukrainska, ungerska och amerikanskt teckenspråk med undertexter på engelska, Mormon ChannelCanal Mormón (spanska), MormonNewsroom.org, KSL TV, appen KSL TV, BYUtv, BYUtv Global, KBYUtv Eleven och BYUtv International. Dessutom sänds det via radio på KSL Radio och BYU Radio.