Hyllning till president Monson

Både president Monson och hans hustru Frances var svenskättlingar och hade en speciell kärlek för Sverige. När Frances Monson gick bort för några år sedan spelade några unga mammor in och skickade till profeten några svenska sånger för att hedra hennes minne, och för att uttrycka medkänsla för president Monson i hans saknad av sin hustru. Denna inspelning gladde profeten mycket. Här kommer en av dessa sånger Så kom du äntligt ljuva sommar, en av profetens favoritsånger, som en hyllning till honom för hans liv och gärning.