Ny webbsida om Frlsaren

Om du vill lra dig mer om Herren Jesus Kristus och om hans viktiga roll i vrt liv kan du g till www.JesusChrist.lds.org (Engelska), en ny webbsida som sponsras av kyrkan. Med ord av nutida profeter och apostlar som grund inriktar sig webbsidan helt p Frlsarens liv, lrdomar och mission, och p hur vi kan komma till honom och inbjuda andra att gra detsamma. Frutom vra ledares lrdomar har sidan lnkar till skrifterna, ytterligare artiklar och multimediapresentationer. Den nya webbsidan r en bra klla fr alla som vill ha frstahandsinformation om vad medlemmarna i Jesu Kristi Kyrka av Sista Dagars Heliga tror om Jesus Kristus. Det r ocks en bra resurs som kyrkans medlemmar kan anvnda sig av nr de delar med sig av sin tro till andra."