Kyrkoledare framför budskap om tjänande och ärbarhet under allmänt möte för kvinnor

Ledare i Jesu Kristi Kyrka av Sista Dagars Heliga fokuserade på budskap om tjänande, att vara ärbar och att följa Kristus när hundratusentals kvinnor, unga kvinnor och flickor över 8 år samlades runt om i världen under lördagen den 26 september 2015 för det allmänna kvinnomötet under den 185e allmänna halvårskonferensen. Session hölls i konferenscentret i Salt Lake City, Utah och sändes live på 67 språk till olika möteshus, på TV, radio och Internet.

Se mötet i efterhand här (engelska)