Distributioncentret i Kpenhamn

Utfrsljning
Vi har utfrsljning p olika varor i fljande kategorier: Tempelkldnader, klnningar, primrsnger, videofilmer m m. Mnga av dessa varor r nedsatta med 50 %. KOM FRBI OCH GR EN BRA AFFR!

The Testament
Det r nu mjligt att reservera ett eller flera exemplar av DVD:n "The Testaments of One Fold and One Shepherd".

Bttre kundservice
Vi har gldjen att bertta att vi nu har ftt en kortterminal vilket gr det mjligt att betala med de vanligaste kreditkorten. Tack vare vra nya mbler, bland annat en ny sljdisk, kan vi nu ge bttre kundservice.

Litet lager - bra service
I vrt lilla center strvar vi efter att ha de mest efterfrgade tempelkldnaderna p lager hela tiden. Om det finns nskeml som vi inte kan tillmtesg omedelbart kan vi bestlla varan hem till dig.
Observera att vr leveranstid varierar beroende p om produkten du vill ha finns p lager i Tyskland, eller om den frst ska bestllas hem frn Filippinerna, Argentina eller USA.

Du kan ocks f varor hemskickade till dig om du gr en telefonbestllning direkt hos kundservice i Tyskland p det avgiftsfria numret 00800 3478 3388, eller via e-post p CustomerEDL@LDSchurch.org. Observera dock att det inte finns ngon svensk betjning. Betalning sker via Internet. Det gr inte att betala i centret.

Enhetens tempelkldnadsrepresentant
Vi tar grna emot kontaktupplysningar (namn, telefonnr och grna e-post) fr enhetens tempelkldnadsrepresentant. Det gr det mjligt fr oss att kontakta representanten om det uppstr frgor eller problem i samband med en bestllning. Vi vill ocks ha mjlighet att skicka information om vrt nuvarande urval av tempelkldnader och priser.

ppettider under sommaren
P sommaren kan ppettiderna ndras. Du kan alltid se vra ppettider p www.mormon.dk.