Distributioncentret i Köpenhamn

Utförsäljning
Vi har utförsäljning på olika varor i följande kategorier: Tempelklädnader, klänningar, primärsånger, videofilmer m m. Många av dessa varor är nedsatta med 50 %. KOM FÖRBI OCH GÖR EN BRA AFFÄR!

The Testament
Det är nu möjligt att reservera ett eller flera exemplar av DVD:n "The Testaments of One Fold and One Shepherd".

Bättre kundservice
Vi har glädjen att berätta att vi nu har fått en kortterminal vilket gör det möjligt att betala med de vanligaste kreditkorten. Tack vare våra nya möbler, bland annat en ny säljdisk, kan vi nu ge bättre kundservice.

Litet lager - bra service
I vårt lilla center strävar vi efter att ha de mest efterfrågade tempelklädnaderna på lager hela tiden. Om det finns önskemål som vi inte kan tillmötesgå omedelbart kan vi beställa varan hem till dig.
Observera att vår leveranstid varierar beroende på om produkten du vill ha finns på lager i Tyskland, eller om den först ska beställas hem från Filippinerna, Argentina eller USA.

Du kan också få varor hemskickade till dig om du gör en telefonbeställning direkt hos kundservice i Tyskland på det avgiftsfria numret 00800 3478 3388, eller via e-post på CustomerEDL@LDSchurch.org. Observera dock att det inte finns någon svensk betjäning. Betalning sker via Internet. Det går inte att betala i centret.

Enhetens tempelklädnadsrepresentant
Vi tar gärna emot kontaktupplysningar (namn, telefonnr och gärna e-post) för enhetens tempelklädnadsrepresentant. Det gör det möjligt för oss att kontakta representanten om det uppstår frågor eller problem i samband med en beställning. Vi vill också ha möjlighet att skicka information om vårt nuvarande urval av tempelklädnader och priser.

Öppettider under sommaren
På sommaren kan öppettiderna ändras. Du kan alltid se våra öppettider på www.mormon.dk.