Webbmissionrer fr Sverige

Av Arne och Gunnel Hedberg - Vad r det som skiljer er frn andra kyrkor? Jag hller p med en skoluppgift och skulle vilja stlla ngra frgor om er kyrka. Det
brinner i en av era kyrkobyggnader: kan jag f kontakt med en kyrkoledare fr en intervju fr TV? Detta r ngra exempel p frgor som stlls d vi svarar p det anvisade telefonnumret som finns p kyrkans hemsida p Internet.

Pwww.jesukristikyrka.se finns stora mjligheter att frkovra sig i kyrkans lrdomar, att finna ytterligare lnkar till andra av kyrkans hemsidor med skilda specialiteter och att hlla sig a jour med vad som hnder i kyrkan i Sverige och i vrlden.