Utsndning med David L Beck, generalpresident fr Unga mn

Lrdagen den 6 augusti 2011 kommer broder David L Beck att vara huvudtalare vid en direktutsndning frn Hyde Park Chapel i London. Mtet kommer att sndas ut ver Europa via kyrkans satellitsystem. Alla unga mn, deras frldrar, lrare och ledare inbjuds att nrvara vid detta speciella mte som kommer att visas i deras egna enheter med brjan kl 17 (engelsk tid), 18 (tysk tid) och 19 (finsk tid). David L Beck var frsamlingens missionsledare nr han kallades som ny president fr Unga mns organisation i kyrkan. Han var tidigare stavspresident, hgrdsmedlem, biskop och missionspresident i Rio de Janeiro i Brasilien.