Personligt för unga vuxna med äldste och syster Bednar: ”Be, sök, bulta”

Äldste David A. Bednar i de tolv apostlarnas kvorum i Jesu Kristi Kyrka av Sista Dagars Heliga och syster Susan Bednar är huvudgäster under evenemanget Personligt för unga vuxna den 12 september 2021, med titeln ”Be, sök, bulta”.

Bednars2021_01
Syster Susan Bednar och äldste David A. Bednar2021 by Intellectual Reserve, Inc. All rights reserved.
Download Photo

Se utsändningen söndagen den 12 september 2021, kl. 16:00 MDT via kyrkans satellitsystem, Broadcasts.ChurchofJesusChrist.org, YouTube, Latter-day Saints Channel och andra digitala kanaler.

Alla unga vuxna, både ensamstående och gifta, inbjuds att delta. Heltidsmissionärer inbjuds också att delta och att ta med sig dem de undervisar när så är möjligt. Alla åldersgrupper, ensamstående eller gifta, är även välkomna. Lokala ledare uppmanas att utse ett datum för visning som bäst passar de unga vuxna i deras område.

Före utsändningen kan unga vuxna ställa frågor på evenemangets hemsida på Face2Face.ChurchofJesusChrist.org.