Kyrkans president för Europaområdets uttalande om attackerna i Paris

På lördagmorgonen gjorde äldste Patrick Kearon, president för Europaområdet av Jesu Kristi Kyrka av Sista Dagars Heliga följande uttalande:

"Under dessa timmar av sorg och smärta står medlemmar i Jesu Kristi Kyrka av Sista Dagars Heliga i Europa eniga med alla goda människor i att uttrycka våra djupaste sympatier för familjer och vänner till offrena av gårdagkvällens fruktansvärda attacker i Paris. Våra tankar och böner går till deras sårade hjärtan och bestörta sinnen."