Världsomfattande andakt för unga vuxna med äldste och syster Holland

Återutsändning

Samlas tillsammans med andra unga vuxna mellan 18–30 år för en utsändning den 8 januari 2023 med äldste Jeffrey R. Holland i de tolv apostlarnas kvorum och hans fru, syster Patricia T. Holland. De talar i M. Anthony Burns Arena på Utah Tech University campus i St. George, Utah, USA, framför en publik bestående av unga vuxna.

YA 2023 Elder Holland 01
Äldste Jeffrey R. Holland och syster Patricia T. Holland.2023 by Intellectual Reserve, Inc. All rights reserved.
Download Photo

Planera nu att inbjuda och samlas med dina vänner för att höra inspirerade budskap till just dig från en av Herrens levande apostlar. I Nord- eller Sydamerika letar du efter ett lokalt evenemang för att titta på direktsändningen söndagen den 8 januari 18:00 Mountain Standard Time. På alla andra platser letar du efter möjligheter att se på återutsändningen tillsammans med andra på eftermiddagen eller kvällen söndagen den 15 januari.

Du kan även se utsändningen via kyrkans satellitsystem på broadcasts.ChurchofJesusChrist.org (finns tillgänglig i två veckor).

Med början två veckor efter utsändningen finner du video-, text- och ljudfiler av andakten på 41 språk i Evangeliebiblioteket under ”Vuxna/Unga vuxna”.