Heritage Tour med The Tabernacle Choir och Orchestra at Temple Square

På grund av covid-19-pandemin har 2020 Heritage Tour med The Tabernacle Choir och Orchestra at Temple Square, ursprungligen planerad till den 25 juni–16 juli 2020, skjutits upp till 2021. Konserterna under 2021 kommer att ske i samma städer som den ursprungliga turnén skulle ha besökt. Ytterligare information om ändrade datum och biljetter kommer under de närmaste veckorna. Besökare ombeds att inte kontakta konserthusen förrän ytterligare information finns tillgänglig.

TabChoir_Orchestra.jpg
The Tabernacle Choir och Orchestra at Temple Square© 2020 by Intellectual Reserve, Inc. All rights reserved.