Heritage Tour med The Tabernacle Choir and Orchestra at Temple Square

På grund av covid-19-pandemin har 2021 Heritage Tour med The Tabernacle Choir and Orchestra at Temple Square, ursprungligen planerad till den 17 juni–8 juli 2021, skjutits upp till 2022. Konserterna under 2022 kommer att ske i samma städer som den ursprungliga turnén skulle ha besökt. Ytterligare information om ändrade datum och biljetter kommer under de närmaste veckorna. Besökare ombeds att inte kontakta konserthusen förrän ytterligare information finns tillgänglig.