Första presidentskapets påskbudskap på generalkonferensen

Generalkonferenserna i Jesu Kristi Kyrka av Sista Dagars Heliga äger rum var sjätte månad i det 21000 platser stora Conference Center i Salt Lake City och når en global publik på flera miljoner. Mötena under våren 2018 tolkades i realtid till fler än 80 språk och är tillgängliga på över 90 språk via TV, radio, satellit och Internet.

Den svenska översättningen av konferenssessionerna kommer inom kort på www.lds.org. Följande är en film med ett urval av påskbudskap från första presidentskapet i kyrkan (engelska).